Výsledkem je, že se na kandidátkách neobjevuje ani jedna celostátně známá politická či populární tvář. V chudém regionu je k vidění jen pár billboardů a občané zatím mohli navštívit jen minimum předvolebních mítinků.
Kdyby se měli voliči rozhodovat podle velkoplošných plakátů, největší šance na vítězství by získali dva populární kuchaři, lákající na novou televizní cooking show. V počtu reklamních poutačů totiž bezkonkurenčně válcují tu a tam umístěné billboardy politických stran. V jejich případě převládá Babišova tvář nad neurčitým modrým sdělením „Volím pravici“ a oranžovým „Dáme zemi do pořádku“.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Hana Čechová