Výsledkem je, že se na kandidátkách neobjevuje ani jedna celostátně známá politická či populární tvář. V chudém regionu je k vidění jen pár billboardů a občané zatím mohli navštívit jen minimum předvolebních mítinků.
Kdyby se měli voliči rozhodovat podle velkoplošných plakátů, největší šance na vítězství by získali dva populární kuchaři, lákající na novou televizní cooking show. V počtu reklamních poutačů totiž bezkonkurenčně válcují tu a tam umístěné billboardy politických stran. V jejich případě převládá Babišova tvář nad neurčitým modrým sdělením „Volím pravici“ a oranžovým „Dáme zemi do pořádku“.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
Babiš , billboardy , ČSSD , Kalousek , kampaň , kraj Karlovarský , KSČM , ODS , předčasné volby , Schwarzenberg , TOP 09 , ANO
autor: Hana Čechová
Tvrdíte, že je celá ta kauza smyšlená a politicky účelová.
To jako, že někdo vaší expartnerku podplatil nebo já nevím co jí slíbili, aby vás teď obvinila? A kde se teda vzaly ty e-maily, kde se k násilí doznáváte? Já upřímně nevím, čemu věřit, protože evidentně nějaké důkazy asi jsou, ale to načasování obvinění je zvláštní, i když teda mohla s ním přijít už...
Další články z rubriky
4:45 Křik, fňukání, Dienstbier. „Skutečný důvod házení vidlí do Stačilo! je…“
Sociální demokracie se po oznámení snahy domluvit se na volební spolupráci s hnutím Stačilo! zbavila…
- 13:47 Dohoda mezi STAČILO! a Sociální demokracií? „Jednat můžeme, ale je to na nich“
- 18:18 Konec Zelenského snům o zázraku? Čeští politici promluvili
- 19:13 Budu mít problém jmenovat. To Pavel řekl? Někteří nevěří
- 12:49 Maláčová: Českem se šíří strach a nejistota. Víme, co s tím
- 21:40 Trump, nebo nic. Z ANO k jednání o míru na Ukrajině