Netradiční reklamní kampaň spustil Budějovický pivovar Budvar. V televizních spotech i inzerátech v tisku z nich doslova křičí zápor NE. Ten má vyjádřit především postoj k prodeji ochranných známek či k vaření tohoto piva mimo České Budějovice. Televizní tváří kampaně se stal herec Jan Tříska, který se rozhodl první říci NE komunistické cenzuře a odešel z Československa do USA.
Spolu s ním využívá Budvar olympijského vítěze Lukáše Pollerta, což zdůvodňuje tím, že bývalý vodní slalomář odmítl být doživotním zasloužilým sportovcem, prodal své medaile a stal se lékařem. V tisku se objevují inzeráty v několika variantách, které jsou plné symboliky, jež přímo s kampaní souvisí: Těžká zbroj, pavéza s logem Budvaru, socha Davida, váhy spravedlnosti, ochranná známka, akciové listy se symbolem neúplatnosti atd.
Celá reklama v PDF ZDE
Koncept spotů je příliš zatěžkán patosem

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jiří Hroník
To jako celou EK a vůbec celou EU řídí jeden člověk?
Vy tvrdíte, aspoň jsem si to zde přečetla, že podle vaší frakce by Ursula von der Leyen měla skončit, aby se Brusel vrátil nohama na zem a pracoval pro občany, ne proti nim. To její odvolání ovlivní celé fungování a politiku EU, které, souhlasím s vámi, je třeba změnit?
Další články z rubriky
16:30 Stanjura podporuje černý trh. Výrobci alkoholu dali na stůl fakta
Stát odmítá odstranit diskriminaci ve zdanění lihovin a místo toho nerovnoměrně zatěžuje zvyšováním …
- 4:39 Marek Vašut, Vítězslav Jandák a status umělce. Mnohé se vyjasnilo
- 20:53 Není to zelený úděl, ale černý úděl. Energetik Noveský o tom, co bylo médii utajováno
- 13:05 Řešte ceny elektřiny. Teď. Buďte tvrdí. Návod pro Čechy
- 8:07 Šokové zdražení o 50 %. Polsko povstalo proti Green Dealu, Fiala bude koukat
- 7:20 „Stroj na bídu.“ Milei lidem říkal jiné věci než Fialovi. Málem padla facka