TOPka má originální kampaň. Bude chodit za lidmi do bytů

08.09.2012 14:56 | Zprávy

První polovina prvního zářijového týdne přinesla v Plzni oficiální start kampaně na krajské volby u ČSSD a TOP 07 a Starostů. Jedním z mála společného jsou náklady, které zveřejnily obě strany velmi konkrétně.

TOPka má originální kampaň. Bude chodit za lidmi do bytů
Foto: Hans Štembera
Popisek: Předseda TOP 09 Karel Schwarzenberg na tiskové konferenci

ČSSD, jejímž lídrem je stávající hejtman Milan Chovanec, dá ze svých krajských zdrojů částku 2 až 2,2 milionu korun. Stěžejní bude kolem 40 billboardů, letáky formou direct-mailu a inzerce v médiích. Topka, jejíž jedničkou je ostřílený starosta Spáleného Poříčí Pavel Čížek, počítá s částkou do 3,5 milionu. Také zde vsadili na billboardy, kterých bude rovněž kolem čtyřicítky.

Do obýváků bez štábu, na kafe či na pivo

Zcela originální představování kandidátů na hejtmanské a senátní volby vymysleli volební manažeři a kreativci z TOP 09 – kampaň Pozvěte si je do obýváku  - nabízí zájemcům možnost objednat si přímo do svého domova kandidáta strany a probrat s ním příjemná i ožehavá témata zcela osobně. „Přijedou tak k vám jen dva lidé, žádný štáb,“ říká dvojka na kandidátce Marek Ženíšek. „Asistentka, která bude zároveň i řidičkou. A samozřejmě objednaný kandidát.“ Strana tak chce ukázat svoji transparentnost a mluvit s lidmi přímo z očí do očí. „Zásadní je pro nás kraj bez dluhů a omezení nekoncepčních investic,“ říká Pavel Čížek.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Václav Fiala



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Pod šéfem hasičů Vlčkem se kýve židle

17:31 Pod šéfem hasičů Vlčkem se kýve židle

Vladimír Vlček je od roku 2021 generálním ředitelem Hasičského záchranného sboru České republiky. A …