4 089 dílů, přes 170 tisíc otázek z nejrůznějších oborů, nejvyšší výhra 27 tisíc korun a průměrná sledovanost za posledních dvacet let: 427 tisíc diváků. „AZ-kvíz je skutečnou televizní legendou, která ve své kategorii nemá konkurenci,“ říká ředitel brněnského studia České televize, které AZ kvíz vyrábí, Jan Souček a doplňuje: „Nenajdeme jiný pořad, který by si tolik let denně udržoval zhruba půlmilionovou sledovanost.“ Historicky nejsledovanějším vydáním AZ-kvízu se stal díl vysílaný 27. 1. 1998, tehdy jej viděl 1 milion 9 tisíc dospělých. Nadprůměrně se na pořad dívají ženy, diváci starší 55 let a středoškolsky nebo vysokoškolsky vzdělaní diváci.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva