„K tomu může dobře posloužit i bezplatná mobilní aplikace ‚ECC-Net: Travel‘. Lidé v ní najdou svá spotřebitelská práva pro 101 situací, které mohou nastat při cestování v Evropě, a také fráze v 25 jazycích Evropy pro podání stížnosti či reklamace při konkrétním problému,“ říká Ondřej Tichota z Evropského spotřebitelského centra, které pomáhá spotřebitelům řešit spory s podnikateli z jiných zemí Evropské unie a které před prázdninami vydává následujících 7 tipů.
1. Příplatková past
Při rezervaci ubytování sledujte, zda jsou v indikované ceně uvedeny poplatky za úklid, místní taxy nebo případný poplatek za platbu kreditní kartou, které mohou původní cenu navýšit. Fakturaci extra poplatků je vhodné kontrolovat na vystavené faktuře, aby nebyly účtovány neobjednané služby nebo příplatky nebyly účtovány dvakrát.
2. Ubytování
Není radno si online zbrkle objednat zájezd nebo ubytování a obratem ho rušit kvůli jiné výhodnější nabídce. Hrozí vysoké storno poplatky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva