Kia a její "hudební" modely Soul na SEMA v Las Vegas

09.11.2013 15:03

Kia se ve spolupráci s časopisy RIDES a Popular Mechanics nechala inspirovat světem moderní hudby a zahájila letošní účast na SEMA show ve velkém stylu. Pětice vozů Kia Soul oslavila debut živým vystoupením s profesionální kvalitou zvuku a za asistence nejmodernější techniky pro DJ.

Kia a její "hudební" modely Soul na SEMA v Las Vegas
Foto: Kia
Popisek: Kia
reklama

Kia Motors America (KMA) zahájila včera svou účast na výstavě SEMA v Las Vegas dokonalou zvukovou a světelnou show. To vše díky pěti novým vozům Soul inspirovaným světem hudby. Jejich společné vystoupení snese srovnání s nejlepšími party v nočních klubech Las Vegas. Pětici exponátů tvoří: DJ Booth Soul, Amped Soul, Music Memorabilia Soul ve stylu muzea, dále Soul inspirovaný soutěží The Voice stanice NBC, kterou Kia čtvrtým rokem sponzoruje, a konečně Vans Warped Tour Soul, který odkazuje na partnerství značky Kia s hudebními festivaly stejného jména.

"Od roku 2009, kdy na scénu dorazil první Soul, vzniklo jeho velmi intenzivní a hmatatelné propojení se světem hudby," řekl Michael Sprague, šéf marketingu a komunikace KMA. "Po velkých kampaních provázených hity LMFAO nebo Black Sheep, včetně letošního spotu s Lady Gaga, který debutoval na MTV v rámci vyhlášení Video Music Awards, se stala hudba klíčovým atributem osobnosti tohoto modelu."

Tři z vystavených vozů byly upraveny společnostmi Galpin Auto Sports a LUX Motorwerks a jsou vybaveny prémiovou audiotechnikou koncipovanou pro živé koncerty. Zbývající dva vozy demonstrují hudební životní styly a trendy.

Amped Soul
Tento Soul dostal od magazínu Popular Mechanics mimořádně velké reproduktory JBL. Komponenty JBL Pro Live integrované do zadních křídlových dveří přeměnily Soul v plnohodnotnou zvukovou aparaturu na kolech. Amped Soul rozvášní davy na jakémkoli místě díky vnitřnímu LED osvětlení a čtyřem 12" subwooferům Infinity® .

Amped Soul zaujme svým moderním a elegantním designem, který byl dále vylepšen tónovanými okny a zakázkovým lakem. Vůz stojí na sportovních třídílných 22" kolech Forgiato, obutých do pneumatik Hankook s rozměrem 245/30 R 22. Kvůli uložení audiosystému musel být odstraněn střešní sloupek B na straně spolujezdce. Přenosné podium umožňuje hudebníkům uspořádat koncert pro své fanoušky kdykoli a kdekoli.

Vans Warped Tour Soul
Další Soul vznikl opět ve spolupráci s Popular Mechanics. Ztělesňuje mladistvého a zábavného ducha hudebního festivalu Vans Warped Tour. Tento unikátní Soul má karoserii vyvedenou technikou airbrush v barvách festivalu. Boční okna byla nahrazena speciálními laminátovými panely, do kterých je uloženo osm reproduktorů Infinity. Ty zaručují hudební prožitek jako na skutečném koncertu. Diváky vtáhne do dění 50" plochý displej na střeše vozu, na němž běží záběry z celého turné.

Na akcích festivalu Vans Warped Tour se všechno točí kolem hudby, přátel a jídla. Tento Soul byl proto vybaven výsuvným zadním grilem, díky němuž budou zážitky z poslechu korunovány gurmánskými lahůdkami. Speciálně navržené ornamenty na kapotě připomínají legendárního výrobce bot Vans, který propůjčil festivalu Warped Tour své jméno. Tato Kia Soul je postavená na 20" kolech se sportovními nízkoprofilovými pneumatikami a vybavená pulzujícím osvětlením LED.

DJ Booth Soul
 Další z vystavených Soulů proměnil RIDES magazín v dokonalý mixážní pult na kolech. Střecha byla odstraněna, aby se mohl DJ postavit na pódium, které zaujímá místo zadních sedadel. Pak už může začít kouzlit na mixážním pultu profesionální aparatury Pioneer CDJ. DJ Booth Soul, inspirovaný elektronickou taneční hudbou a hip-hopem, dostal nepřehlédnutelný purpurový lak s tyrkysovými doplňky. DJ Booth Soul je vybavený 19" koly Rotiform BRU a pneumatikami Continental, má snížený podvozek se sportovními pružinami Ark Performance, které mu dodávají agresivní vzezření. Díky LED osvětlení, stroboskopům vpředu a vzadu a reproduktoru ve spodní masce chladiče nabídne DJ Booth Soul jedinečný zážitek i ostříleným návštěvníkům klubů.

 Interiér Soulu pro DJs je čalouněný černou kůží, resp. grafitovým semišem s tyrkysovým stehováním. DJ má vše pod kontrolou díky kompletu Machine Mikro, integrovaného do přístrojové desky. O pořádný nářez se stará audiosystém Pioneer s pěti zesilovači, třemi komponentovými reproduktory, dvěma 10" a dvěma 12" subwoofery Champion Series a soundbarem se čtyřmi koaxiálními reproduktory. To je zárukou, že to nejdůležitější na akci - hudbu - uslyší všichni nahlas a nezkresleně.

Music Memorabilia Soul
Tento Soul zahrnuje vášeň, skutečný talent a rozmanitost hudby jako průmyslu i druhu umění. RIDES magazín vytvořil muzeum hudby na kolech souborem předmětů dokládajících historii rocku, hip-hopu a elektronické taneční hudby. Sbírka zahrnuje podepsanou kytaru rockera Slashe, tenisky G-Unit podepsané rapperem 50 Cent, zlaté album Jimiho Hendrixe a mikrofon podepsaný zpěvákem Johnem Legendem. Všechny předměty jsou vystaveny v zavazadlovém prostoru, zadních oknech a zadních výklopných dveřích, v ručně vyrobených pouzdrech zakrytých akrylátovým sklem.

 Na počest hudebních legend dává tento Soul najevo inspiraci platinovými a zlatými deskami. Exteriér modelu Music Memorabilia Soul je lakován vodou ředitelným lakem PPG v platinově stříbrném odstínu a je doplněn zlatými koncovkami výfuku a zlatými anodizovanými 20" koly HRE 935. V interiéru upoutává pozornost zlaté prošívání a lakované obložení, které podtrhují čalounění z černého semiše a kůže. Pružiny Ark Performance a pneumatiky Nitto Invo jsou zárukou, že Soul předvede dokonalé vystoupení, kdekoli se objeví.

The Voice Soul
Pořad The Voice televizní stanice NBC inspiruje velké množství talentovaných lidí k tomu, aby zpívali z celého srdce a odhalili svou duši prostřednictvím hudby. Voice Soul reprezentuje nezměrný talent potřebný k vystoupení před živým publikem a miliony televizních diváků. RIDES magazín přidal logo The Voice na zářivě červený exteriér i části oken. Ve spodní masce chladiče svítí inspirující nápis "I Want You", stejně jako LED projektory, jež osvětlují prostor kolem vozu. Aby byl Soul schopen vystupovat i pod tlakem, stojí na elegantních 20" třídílných kolech Niche Scope, která barevně ladí s vozem a jsou obutá do pneumatik Falken.

 Interiér, který kombinuje červenou kůži, černý semiš a červené prošívání, překvapí čtyřmi kopiemi křesel pro porotce. Nápis "I Want You" lze ovládat červeným tlačítkem na horní části přístrojové desky. Aby se člověk stal hvězdou prostřednictvím jedinečného pořadu, jako je The Voice, musí hodně cvičit a zkoušet. Proto je k 40" LED televizi připojen iPad® Mini, který umožňuje používat nainstalovanou aplikaci The Voice a zpívat z plna hrdla do bezdrátového mikrofonu, z něhož je zvuk po zesílení reprodukován prostřednictvím reproduktorů Rockford Fosgate.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: Tisková zpráva
reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

MMR předalo odpověď na auditní zprávu do Bruselu

13:00 MMR předalo odpověď na auditní zprávu do Bruselu

Ministerstvo pro místní rozvoj 29. 5. předalo Stálému zastoupení ČR v Bruselu odpověď na Auditní zpr…