Moravskoslezský kraj je na Instagramu, chce oslovit mladou generaci

14.01.2017 16:16 | Zprávy

Moravskoslezský kraj se připojil k milionům lidí a organizacím, které v Česku komunikují na sociálních sítích. Kromě Facebooku se nyní přihlásil také k Instagramu. Prostřednictvím této stále populárnější sociální sítě chce oslovit hlavně mladou generaci.

Moravskoslezský kraj je na Instagramu, chce oslovit mladou generaci
Foto: kr-moravskoslezsky.cz
Popisek: Moravskoslezský kraj

„Říká se, že kdo dnes nemá ‚instáč‘, jako by nebyl. A že je to prostředek k tomu, jak se udělat hezčí, zajímavější, slavnější a bohatší. Moravskoslezský kraj tohle všechno sice nemá zapotřebí, protože krásný a zajímavý je, ale chceme, aby o tom lidé, hlavně ti mladší, věděli. A proto jsme zvolili tuto moderní formu komunikace prostřednictvím jednoduché, velmi šikovné a volně dostupné mobilní aplikace. Nenabízíme žádné PR nesmysly, ale kreativní a inspirativní obsah tak, aby bavil všechny zúčastněné. Těšíme se na všechny followery, přibývající komentáře a ‚lajky‘,“ říká hejtman Moravskoslezského kraje Ivo Vondrák.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Vladimíra Ludková byl položen dotaz

Zbraně

Zaujal mě váš komentář ke zbraním. Máte naprostou pravdu, že kdo chce jakoukoliv zbraň použít třeba k zabíjení, že si ji nějak opatří - většinou nezákonně. Ale co mě zajímá je váš pohled na to, aby lidé mohli použít legální zbraň pro svou ochranu nebo ochranu majetku? Protože co vím, tak je většina ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: Hospodářský výsledek za rok 2024

22:31 Česká pošta: Hospodářský výsledek za rok 2024

Česká pošta vykázala za rok 2024 konsolidovaný hospodářský výsledek před zdaněním -1 246 mil. Kč.