Moravskoslezský kraj je na Instagramu, chce oslovit mladou generaci

14.01.2017 16:16 | Zprávy

Moravskoslezský kraj se připojil k milionům lidí a organizacím, které v Česku komunikují na sociálních sítích. Kromě Facebooku se nyní přihlásil také k Instagramu. Prostřednictvím této stále populárnější sociální sítě chce oslovit hlavně mladou generaci.

Moravskoslezský kraj je na Instagramu, chce oslovit mladou generaci
Foto: kr-moravskoslezsky.cz
Popisek: Moravskoslezský kraj

„Říká se, že kdo dnes nemá ‚instáč‘, jako by nebyl. A že je to prostředek k tomu, jak se udělat hezčí, zajímavější, slavnější a bohatší. Moravskoslezský kraj tohle všechno sice nemá zapotřebí, protože krásný a zajímavý je, ale chceme, aby o tom lidé, hlavně ti mladší, věděli. A proto jsme zvolili tuto moderní formu komunikace prostřednictvím jednoduché, velmi šikovné a volně dostupné mobilní aplikace. Nenabízíme žádné PR nesmysly, ale kreativní a inspirativní obsah tak, aby bavil všechny zúčastněné. Těšíme se na všechny followery, přibývající komentáře a ‚lajky‘,“ říká hejtman Moravskoslezského kraje Ivo Vondrák.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

PhDr. Ivan Bartoš, Ph.D. byl položen dotaz

Proč je důležité, kdo je v čele nějakého výboru?

A proč myslíte, že vám ANO žádného předsedu nedalo? A taky vzhledem k tomu, jak jde ta politická kultura z kopce (podle mě dost) neměly by se nějaké nepsané zvyklosti uzákonit? Jako třeba kdo má nárok na nějakého předsedu výboru nebo funkci ve vedení sněmovny?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Moravskoslezský kraj: Motivujeme mladé ke studiu doma v kraji

22:31 Moravskoslezský kraj: Motivujeme mladé ke studiu doma v kraji

Moravskoslezský kraj aktivně pracuje na tom, aby mladí lidé neodcházeli za vzděláním a prací mimo re…