Ve studii ‚trendence Graduate Barometer Czech Republic’, anketě mezi studenty českých vysokých škol, zvítězila automobilka v kategoriích ‚Nejlepší kariérní web’ a ‚Nejlepší prezentace na pracovních veletrzích’. Domácí automobilka navíc v celkovém hodnocení studentů ekonomických oborů postoupila na druhé místo.
Do ankety se v letošním roce zapojilo více než 9 000 studentů posledních ročníků a absolventů ekonomických, strojírenských a IT oborů z 15 vysokých škol v České republice. „V roce 2013 jsme potvrdili svou pozici jednoho z nejatraktivnějších zaměstnavatelů v České republice,“ říká Bohdan Wojnar, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast řízení lidských zdrojů. „ŠKODA AUTO se v minulých letech skvěle rozvíjela ve všech oblastech. To se odráží i v aktuálních výsledcích studie ‚trendence‘. Opakované ocenění ze strany studentů a absolventů nás velice těší,“ dodává Wojnar.
Velice dobré výsledky v rámci průzkumu mezi studenty ČR jsou dalších důkazem vysoké atraktivity společnosti ŠKODA AUTO jako zaměstnavatele. ŠKODA AUTO nabízí zaměstnancům stabilitu velké nadnárodní společnosti, možnosti dalšího vzdělávání, mj. například na odborném učilišti nebo vlastní vysoké škole. Stejně tak nabízí možnosti kariérního růstu a pracovních příležitostí v zahraničí spolu s nadprůměrným odměňováním a mnoha dalšími výhodami, včetně penzijního připojištění, příspěvku na rekreaci, grantů, půjček na bydlení, lázeňských pobytů nebo atraktivního leasingu na nová vozidla.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva