Obchod, který se nachází v rušném Obchodním centru Letňany, je ukázkou trendů a inovací v maloobchodě. Modernizovaný hypermarket je rovněž příkladem strategie Tesco využívat prostor velkých obchodů tak, aby byl pro zákazníky co nejlákavějším místem k nakupování.
Nová generace nakupování
Modernizace hypermarketu Tesco byla realizována s důrazem na oddělení čerstvých potravin, nové uspořádání nepotravinového zboží, širokou nabídku módní značky F&F a možnost propojit nakupování v obchodě s objednávkami přes internet. „Zákazníci mění svůj způsob nakupování a naším úkolem je jejich potřebám a přáním vyjít vstříc,“ komentuje nový přístup David Morris, generální ředitel Tesco ČR a dodává: “Letňany nabízí pro každého něco: rodiny mohou trávit čas společně nejen při nakupování, ale i při společném jídle, děti si mohou užít herních částí obchodu, nakupující se mohou občerstvit při dobré kávě.
Zákazníci, kteří hledají něco výjimečného, si nyní mohou nechat připravit koláče dle své chuti přímo v naší cukrárně, uvázat kytici v našem květinářství či se inspirovat módními trendy v nově uspořádaném F&F butiku.“
V Letňanech rovněž Tesco spustí začátkem prosince službu „Click & Collect“. Objednávky uskutečněné přes internet si budou moci zákazníci pohodlně vyzvednout na výdejním místě obchodu u čerpací stanice Tesco. „Jsem hrdý na to, že právě Letňany jsou v čele invoací a změn uzpůsobených dle přání našich zákazníků. Rovněž tak jsem vděčný všem svým kolegům z celé společnosti, kteří se podíleli na přeměně obchodu v opravdový hypermarket budoucnosti,“ uzavírá David Morris.
Modernizace stávajících obchodů
Tesco v České republice vychází vstříc přáním zákazníků a inovuje stávající obchody. V první polovině tohoto fiskálního roku společnost upravila a vylepšila oddělení s čerstvými potravinami v téměř třech desítkách obchodů různých velikostí. Velký rozvoj zaznamenala služba Potraviny online, kterou Tesco v letošním roce rozšířilo na Liberecko, Plzeňsko, Břeclavsko a Hodonínsko a je tak dostupná již více než čtyřem milionům Čechů. Módní značka F&F je nyní k dostání nově ve 25 malých obchodech a oddělení oblečení prošlo modernizací v celkem sedmi velkých obchodech - hypermarketech. Dalším vylepšením postupně prochází i oddělení Home & Elektro ve čtrnácti hypermarketech. V loňském roce Tesco uvedlo na trh služby virtuálního mobilního operátora Tesco Mobile a v posledních měsících tato služba dosáhla milníku 200 tisíc zákazníků.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva