I tak může vypadat 24 hodin na Inovačním maratonu pořádaném společností ČEZ. Začátkem listopadu proběhne již čtvrtý ročník, tentokrát na téma digitalizace v energetice.
„Za současnou revolucí energetiky do velké míry stojí právě digitalizace, která umožňuje sdílet a zpracovávat ohromné množství informací, zjednodušit celou řadu procesů uvnitř firem a v neposlední řadě nabídnout nové produkty a služby, které poskytnou dodatečný komfort zákazníkům. Proto jsme ji zvolili jako ústřední téma ČEZ Inovačního maratonu,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec, garant letošního ročníku.
„Studenti budou vymýšlet inovativní produkty a služby, s jakými se možná za pár let budeme běžně setkávat. Není to tedy žádné prázdné teoretizování,“ vysvětluje Antonín Svojsík z útvaru Strategie Skupiny ČEZ, který letošní Inovační maraton organizuje. Podle něj může digitalizace například zrychlit sběr a vyhodnocování provozních dat i zefektivnit vyřizování zákaznických požadavků. Osvědčuje se také v zaškolování nových pracovníků – místo nákresů se učí na 3D virtuálních modelech technologií.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva



