„Protože jsme se znaly z dřívějška, tak seznamovací kruh proběhl rychle a mohly jsme si vyzkoušet, kolik informací si z předchozích vycházek děti zapamatovaly. Poté dostaly na výběr z barevných kloboučků, které si samy složily. Už na táboře byly děti rozděleny do družstev po jednotlivých barvách, čehož jsme využily a děti spolupracovaly ve družstvech. Zahrály si na lesní telefon, kdy se posílala slova _Ips typographus (lýkožroutsmrkový) a _Picea abies_ (_smrk ztepilý), kdy dvě družstva měla stejný termín a ani jednomu se nepodařilo na konci dát dohromady celý název,“ popsala Petra Večeřová.
Po hře lesní pedagožka dětem vysvětlila, jak se orientovat pomocí porostní mapy, děti si ji vyzkoušely vybarvit a dozvěděly se, podle čeho dále mohou v lese najít správnou cestu či směr.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva