WIFI Czech Republic: Většina českých firem přestala vzdělávat své zaměstnance

11.02.2014 15:50 | Zprávy

Téměř tři čtvrtiny zaměstnanců se v posledním roce v rámci svého zaměstnání nezúčastnily žádného vzdělávacího kurzu (71 %). Vyplývá to z exkluzivního výzkumu společností FOCUS Marketing & Social Research pro rakouskou vzdělávací společnost WIFI Czech Republic, která provedla výzkum v oblasti celoživotního vzdělávání. Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit, jaká je míra zapojení dospělé populace České republiky do programů dalšího vzdělávání a jaký mají vztah k programům celoživotního vzdělávání.

WIFI Czech Republic: Většina českých firem přestala vzdělávat své zaměstnance
Foto: kr-stredocesky.cz
Popisek: Počítač

Výsledky výzkumu nás hodně překvapily. Ve volném čase se v České republice vzdělávalo pouhých 16 procent a z toho pouze 5 procent respondentů pravidelně. Malá kvalifikace zaměstnanců je i jedna z hlavních příčin současné rekordní nezaměstnanosti, protože řada firem tu dlouhodobě nenachází kvalifikovanou pracovní sílu“ přibližuje situaci kolem výzkumu sociolog David Surý ze společnosti FOCUS Marketing & Social Research.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Dukovany

Jestli je pravda, že ohledně dostavby Dukovan vaše vláda spoléhá do značné míry na dohody o smlouvách budoucích, jak tvrdí Havlíček, nemyslíte, že je to chyba? Já nevím, ale dá se takovým dohodám věřit? Aby to nedopadlo jako téměř vždy, že se o něco zásadního připravíme. Jak to vidíte vy? Řeší se vů...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa železnic: Obnova teplického nádraží pokračuje

20:16 Správa železnic: Obnova teplického nádraží pokračuje

Rekonstrukce druhé části nádražní budovy v Teplicích se blíží, Správa železnic vybrala projektanta s…