WIFI Czech Republic: Většina českých firem přestala vzdělávat své zaměstnance

11.02.2014 15:50 | Zprávy

Téměř tři čtvrtiny zaměstnanců se v posledním roce v rámci svého zaměstnání nezúčastnily žádného vzdělávacího kurzu (71 %). Vyplývá to z exkluzivního výzkumu společností FOCUS Marketing & Social Research pro rakouskou vzdělávací společnost WIFI Czech Republic, která provedla výzkum v oblasti celoživotního vzdělávání. Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit, jaká je míra zapojení dospělé populace České republiky do programů dalšího vzdělávání a jaký mají vztah k programům celoživotního vzdělávání.

WIFI Czech Republic: Většina českých firem přestala vzdělávat své zaměstnance
Foto: kr-stredocesky.cz
Popisek: Počítač

Výsledky výzkumu nás hodně překvapily. Ve volném čase se v České republice vzdělávalo pouhých 16 procent a z toho pouze 5 procent respondentů pravidelně. Malá kvalifikace zaměstnanců je i jedna z hlavních příčin současné rekordní nezaměstnanosti, protože řada firem tu dlouhodobě nenachází kvalifikovanou pracovní sílu“ přibližuje situaci kolem výzkumu sociolog David Surý ze společnosti FOCUS Marketing & Social Research.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Radek Koten byl položen dotaz

Dokážete mi to vysvětlit?

Podle Putina je příčinou války to, že se Západ pokoušel zatáhnout Ukrajinu do NATO. Co vím, ale i sama Ukrajina tam chce. Rozumím tomu správně, že podle Putina na to nemá právo? A co podle vás? Je jasné, že by hlavně nyní bylo její přijetí do NATO dost komplikované, ale podstatou mého dotazu je, zda...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ se stará o budoucí recyklaci solárních panelů

11:14 ČEZ se stará o budoucí recyklaci solárních panelů

ČEZ spouští nové fotovoltaické elektrárny – vlastní instalace i zdroje u zákazníků – a současně v př…