Hudeček řekl, jak vidí koalici s Babišovým hnutím

30.09.2014 9:37 | Zprávy

V posledním vydání diskusního pořadu internetového projektu DV TV zpovídal moderátor Martin Veselovský pražského primátora Tomáše Hudečka (TOP 09). Mluvilo se především o podobě kampaně TOP 09, o (ne)splněných slibech voličům, o obvinění v kauze Opencard i o tom, s kým by pražská TOP 09 v žádném případě nechtěla jít do koalice.

 Hudeček řekl, jak vidí koalici s Babišovým hnutím
Foto: praha.eu
Popisek: Tomáš Hudeček

V úvodu pořadu Hudeček uvedl, že kampaň TOP 09 v Praze bude stát mezi 10 až 15 miliony. Veselovský ale naznačil, že TOP 09 si dělala předvolební kampaň na začátku léta, když z městských peněz byly vylepeny plakáty, v nichž se Hudeček chlubil, co vše se mu na pražské radnici podařilo.

Volební kampaň za peníze města? Ne, jen informace o práci magistrátu

Hudeček se hájil tím, že tyto „informační letáky“, jak je označil, stály městskou kasu jen 350 tisíc korun. Přitom pražský magistrát měl před čtyřmi roky ročně 90 milionů korun na vlastní sebepropagaci, před dvěma lety to bylo 60 milionů ročně. „A za nás je to dva miliony ročně. A z toho 350 tisíc stálo tady toto,“ uvedl s tím, že za jeho vlády dává Praha na vlastní propagaci „úplné minimum.“ Přesně takovou reklamu prý používá i například starosta Londýna. Hudeček se hájil i tím, že byl často napadán, že město dostatečně neinformuje o své práci. „A ve chvíli, kdy se za relativně malý obnos podaří vytvořit relativně solidní informační letáky, tak se z toho dělá neštěstí, já myslím, že to vůbec neodpovídá tomu významu,“ poznamenal k tomu.

Moderátora také zajímalo, co znamenal nápis na jednom z těchto „informačních letáků“, totiž to, že „výstaviště už není pro kočku“. Podle Hudečka to mělo znamenat, že se podařilo vypovědět nevýhodné smlouvy a že si město bude rozhodovat, co se na výstavišti bude dít, samo.

Jak je to vlastně s pražskými billboardy

V další části pořadu se řešila kontroverzní vyhláška o omezení velikosti billboardů na šest čtverečních metrů. Veselovský se Hudečka zeptal, jak do této strategie zapadá to, že například na Praze 1 jsou reklamní kostky, na nichž je napsáno „chodník patří chodcům“ a přitom jsou umístěné na chodníku. Jsou na nich fotky pana Lomeckého s velkým nápisem TOP 09. Primátor se hájil tím, že nezodpovídá za reklamu každé městské části. Jedna věc je reklama v památkové zóně, tam je možné ji vyhláškou regulovat, na celém území Prahy ale platí standardní stavební předpisy.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: vam

Radek Rozvoral byl položen dotaz

Ke zvýšení porodnosti

Zajímalo by mě, zda také jako strana nějak řešíte to, jak usnadnit rodičům, kteří se starají o malé děti to, aby mohli pracovat a zároveň se starat o děti, které se o sebe ještě sami postarat nedokážou? Tím myslím, když vám skončí rodičovská, protože i to je podle mě dost problém, který je ale polit...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jsem zděšen, kolik je tu dezolátů, rozesmál Erik Best sál a řekl pravdu o Ukrajině

17:20 Jsem zděšen, kolik je tu dezolátů, rozesmál Erik Best sál a řekl pravdu o Ukrajině

Komentátor Erik Best vystoupil na Konzervativním kempu, který se koná tento víkend v hotelu Jezerka …