„Sado máma.“ Hlavní pořad. Toto vážně vyšlo z dílny ČT. Pikantní souvislosti

07.12.2021 20:30 | Ze sítí

ČT se stala terčem vtípků, když pořad Sama doma dostal nové logo, které ovšem vypadalo jako „Sado mama“. A internetoví vtipálci se činili a tuto změnu doplnili i změnou vizáže moderátorek a znělky. Ušetřen nezůstal ani programový ředitel ČT Milan Fridrich.

„Sado máma.“ Hlavní pořad. Toto vážně vyšlo z dílny ČT. Pikantní souvislosti
Foto: Repro ČT
Popisek: Lehce dezinterpretovatelné logo pořadu Sama Doma

Pořad Sama doma asi není třeba představovat. Dnes se ovšem stal terčem vtípků kvůli svému logu na webu iVysílání, které čteno zleva doprava, jak se běžně v Česku čte, zní „Sado Mama“. Což uznala i sama Česká televize.

„Tohle překlopení loga se prostě grafikům při tvorbě nového iVysílání úplně nepovedlo. Změnu názvu ani dramaturgie Sama doma ale neplánujeme. Staré logo je zpátky. A Sado mama už je zase Sama doma,“ informovala.

Tato změna zpátky k nekontroverznímu ovšem nepotěšila komentátora Jindřicha Šídla. „Chceme Sado mámu! Konečně se rozhoupete k významné inovaci, k snaze přilákat nové divácké skupiny a vzdáte to po útoku twitterové úderky?!“  peskoval veřejnoprávní televizi.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: kas

Pohotovost

Co uděláte proto, aby pohotovosti byly lidem dostupné? Obrovský problém vidím i v tom, že když na pohotovost jedete, čekáte tam třeba i půl dne. Je to problém u dospělých a podle mě ještě větší u dětí.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

2299 korun za svatomartinskou husu. Lidi na jihu Čech z těch cen přešla chuť

4:44 2299 korun za svatomartinskou husu. Lidi na jihu Čech z těch cen přešla chuť

Čtvrtka pečené svatomartinské husy s přílohou za 628 korun, plněný bramborový knedlík trhaným husím …