,,To zkoušejte na dvacetiletý parchanty.” Česká spořitelna neuvidí ráda

03.04.2024 11:12 | Monitoring

Systém internetového bankovnictví George, který provozuje Česká spořitelna, rozzlobil jednu z klientek banky. Ve vzkazu klientské podpoře, který banka neuvidí ráda a který se začal šířit po internetu, si stěžovala, že se do systému nemůže dostat. Rozhořčilo ji i to, že jí bankovní komunikace oslovuje ,,Lenko". ,,Ty vaše korporátní newspeaky si zkoušejte na dvacetiletý parchanty," napsala spořitelně, jejíž představitelé v poslední době vstupují do politické a společenské diskuse.

,,To zkoušejte na dvacetiletý parchanty.” Česká spořitelna neuvidí ráda
Foto: Hans Štembera
Popisek: Bankomat, ilustrační foto

„Kurva, se mi nejde dostat do George, mám nový telefon a neumím s těma zasranýma QR kódama. Táhnou mi pátý gumy a vím píču o těch vašich technologiích. Laskavě se mi ozvěte, nebo si vyberu všechny prachy a radši si je šoupnu do matrace. A opovažte se mě oslovit jako minule - dobrý den, Lenko. Jsem paní Kugler a ty vaše korporátní newspeaky si zkoušejte na dvacetiletý parchanty," napsala v komunikaci 

Česká spořitelna čelila hněvu veřejnosti i před nedávnem - kvůli poplatku za výběr z bankomatu zahraniční kartou. Ten nasadila ve výši 169 korun za jednu transakci. A internetem koluje účtenka z bankomatu, kde výběr 200 korun skutečně stál 369 korun.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Vanda Efnerová

Mgr. Marek Novák, MBA byl položen dotaz

Mluvit a mluvit

Podle vás je třeba o problémech, jako je třeba narůstající nezaměstnanost mluvit, ale podle mě mluvíte vy politici až moc. Naopak si myslím, že co neděláte je, že problémy lidí fakt řešíte. Tak třeba jak hodlá ANO řešit problém s nezaměstnaností, ale i s tím, že ti, co pracují, mají žalostně nízké m...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Uživateli nejlépe hodnocený komentář

Hádám, že klienta by neměl peněžní ústav oslovovat tak vlezle a vtíravě .... Lenko ! ..................., Uživatel se přihlásil ke kodexu Dobré DiskuseVierka , 03.04.2024 16:13:38
Klient má zůstat .... pan, nebo paní ! Slušné oslovení jak pro mladé klienty i ty dříve narozené.

|  8 |  0

Další články z rubriky

Je Česká televize slušné médium? Žantovský má mnoho otázek k odstřelu ředitele Součka

9:29 Je Česká televize slušné médium? Žantovský má mnoho otázek k odstřelu ředitele Součka

TÝDEN V MÉDIÍCH Seriál s názvem „Odstřel Jana Součka“ pokračuje. Kdo chce změnu ve vedení ČT a proč?…