30 milionů, 20 milionů... Partaje už plánují volební kampaně

26.02.2014 9:30 | Zprávy

Politické strany na kampaň před volbami do Evropského parlamentu vynaloží výrazně méně peněz než na kampaň před sněmovními volbami. Informuje o tom server Týden.cz, podle něhož za předvolební propagaci zřejmě nejvíce utratí ČSSD, asi třicet milionů korun. ODS předběžně počítá s až dvaceti miliony.

30 milionů, 20 milionů... Partaje už plánují volební kampaně
Foto: Hans Štembera
Popisek: Hnutí ANO představilo své kandidáty do Evropského parlamentu

Hnutí ANO počítá s výrazně menší sumou, než kterou mělo na propagaci před sněmovními volbami. „Myslím si, že to nebude částka, která se vyšplhá na dvacet milionů, ale zatím to střílím od boku," řekl serveru Pavel Telička, který je lídrem eurokandidátky ANO.

ČSSD má na kampaň vyhrazeno třicet milionů korun, které mají jít na billboardy, mítinky, sociální sítě. Lídr kandidátky Jan Keller začne počátkem března objíždět regiony, během tohoto měsíce prý objede 21 měst.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: vam

Ing. Věra Kovářová, MIM byl položen dotaz

K tomu vašemu sběru podpisů na kandidátky

Nepřijde mi to špatný nápad, ale na druhou stranu, to nemáte nic důležitějšího na práci, než sbírat podpisy? Zaznamenal jsem, že ke sběru dochází třeba i v době, kdy jedná Sněmovna. Proč je nesbíráte třeba o víkendu či ve volném čase? A když už sbíráte podpisy pro nominaci a pak logicky i hlasy pro ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Fialova umělkyně Pazderková terčem krutého vtipu

12:03 Fialova umělkyně Pazderková terčem krutého vtipu

Herečka a komička Iva Pazderková je terčem vtipu – v karikatuře, kterou sdílel člen Rady pro rozhlas…