30 milionů, 20 milionů... Partaje už plánují volební kampaně

26.02.2014 9:30 | Zprávy

Politické strany na kampaň před volbami do Evropského parlamentu vynaloží výrazně méně peněz než na kampaň před sněmovními volbami. Informuje o tom server Týden.cz, podle něhož za předvolební propagaci zřejmě nejvíce utratí ČSSD, asi třicet milionů korun. ODS předběžně počítá s až dvaceti miliony.

30 milionů, 20 milionů... Partaje už plánují volební kampaně
Foto: Hans Štembera
Popisek: Hnutí ANO představilo své kandidáty do Evropského parlamentu

Hnutí ANO počítá s výrazně menší sumou, než kterou mělo na propagaci před sněmovními volbami. „Myslím si, že to nebude částka, která se vyšplhá na dvacet milionů, ale zatím to střílím od boku," řekl serveru Pavel Telička, který je lídrem eurokandidátky ANO.

ČSSD má na kampaň vyhrazeno třicet milionů korun, které mají jít na billboardy, mítinky, sociální sítě. Lídr kandidátky Jan Keller začne počátkem března objíždět regiony, během tohoto měsíce prý objede 21 měst.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: vam

Ing. Patrik Nacher byl položen dotaz

koncesionářské poplatky

Dobrý den, pane Nachere. Samozřejmě vím, že jste proti zvýšení koncesionářských poplatků, a pokud to dobře chápu, tak když budete u moci, tak je opět snížíte? A neuvažujete o jejich úplném zrušení? Já netvrdím, že se třeba na nějaké pořady na ČT nekoukám, ale pokud jde o zpravodajství rozhodně mi ne...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Akci Milionu chvilek navštívili lidé od Turka a Vidlák. I s transparenty

18:55 Akci Milionu chvilek navštívili lidé od Turka a Vidlák. I s transparenty

Ve středu 7. května se v centru Prahy uskutečnila veřejná akce Milionu chvilek pro demokracii pod he…