Aligátor, krysička a křivá huba. Další únik z vyšetřování kauzy Nagyová

13.11.2013 8:14 | Zprávy

Server Aktuálně.cz prý zná spis, který policisté vedli proti trojlístku trafikantů ODS a všem dalším účastníkům kauzy, kvůli které v červnu padla Nečasova vláda. Nejsou v něm prý příliš využívány prostorové odposlechy, mnohem více záznamy telefonních hovorů. A ty obsahovaly i poněkud černě humorné prvky. Zejména mezi nimi vynikaly přezdívky, které si Jana Nagyová a spol. za účelem kódování dávali.

Aligátor, krysička a křivá huba. Další únik z vyšetřování kauzy Nagyová
Foto: Hans Štembera
Popisek: Rebelové ODS v čele s poslancem Tluchořem

Nejčastěji využívaným zdrojem odposlechů je právě Jana Nagyová, dnes Nečasová, ředitelka sekretariátu premiéra Nečase. Odposlechy Jany Nagyové jsou pozoruhodné i kódovým označením, které Nagyová užívala pro jednotlivé aktéry.

Z trojice „trafikantů“, jejichž odlišný názor měl být pacifikován, se nejčastěji mělo mluvit o Petru Tluchořovi. Bývalý šéf poslaneckého klubu ODS měl získat přezdívku „křivá huba“. Mnohem méně se v odposleších hovoří o „Krysičce“, což je exposlanec Marek Šnajdr, a o Ivanu Fuksovi se téměř nemluví, takže ani žádnou přezdívku nezískal.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: jav

Mgr. Marek Novák, MBA byl položen dotaz

Mluvit a mluvit

Podle vás je třeba o problémech, jako je třeba narůstající nezaměstnanost mluvit, ale podle mě mluvíte vy politici až moc. Naopak si myslím, že co neděláte je, že problémy lidí fakt řešíte. Tak třeba jak hodlá ANO řešit problém s nezaměstnaností, ale i s tím, že ti, co pracují, mají žalostně nízké m...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Kam hledí? Do Brna? Doleva.“ Špičkoví marketéři ztrhaly Fialovy billboardy

20:03 „Kam hledí? Do Brna? Doleva.“ Špičkoví marketéři ztrhaly Fialovy billboardy

Politici zapomněli otevřít svou náruč lidem. Možná i pracovali, ale nedali voličům důvod, proč by je…