"Je potřeba vysvětlovat tento projekt jak podnikatelské veřejnosti, tak samotným občanům. Jde o narovnání celkového prostředí v oblasti výběru daní," uvedl Janeček.
Generální finanční ředitelství již zadalo v souvislosti s kampaní dvě zakázky. Tu na kreativní řešení vyhrála ze sedmi uchazečů agentura McCann Erickson Prague. Druhou zakázku na nákup mediálního prostoru ze dvou uchazečů vyhrála díky nižší ceně společnost PHD. "Tyto dvě zakázky, pokud by byly spojeny v jednu, by zúžily počet potenciálních dodavatelů," vysvětlil Janeček.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
ČTK , Finanční správa , Andrej Babiš , EET , Martin Janeček
autor: spa
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

5:30 Havel jim udělil milost. Pravda o únosu letadla z majora Zemana
PO STOPÁCH MAJORA ZEMANA Díl Mimikry ze seriálu 30 případů majora Zemana se proslavil písní Bič boží…
- 20:37 Loutkáře máte v Rusku, soptila Leyenová. Sype se jí prý i vlastní frakce
- 18:06 Peníze na „obranu“ do hodnot a neziskovek? Zahradil má obavy
- 12:45 Poučování lůzy z festivalového luxusu. Holec zdraví Vary
- 10:39 Zásadní otázka k blackoutu. Vitásková je velmi zvědava na odpověď
- 18:03 Zaplaťte miliony a můžete „bydlet“. Šokující vývoj v ČR