Babiš plánuje mediální kampaň pro EET

24.05.2016 13:10 | Zprávy

Ministerstvo financí plánuje od června spustit mediální kampaň na podporu elektronické evidence tržeb, která začne fungovat od 1. prosince. Na dnešní tiskové konferenci o tom informoval šéf Finanční správy Martin Janeček. Kampaň by se mela uskutečnit ve všech hlavních médiích, tedy televizi, rádiu, tisku i on-line.

Babiš plánuje mediální kampaň pro EET
Foto: Hans Štembera
Popisek: Návrh zákona o elektronické evidenci tržeb začal projednávat Senát

"Je potřeba vysvětlovat tento projekt jak podnikatelské veřejnosti, tak samotným občanům. Jde o narovnání celkového prostředí v oblasti výběru daní," uvedl Janeček.

Generální finanční ředitelství již zadalo v souvislosti s kampaní dvě zakázky. Tu na kreativní řešení vyhrála ze sedmi uchazečů agentura McCann Erickson Prague. Druhou zakázku na nákup mediálního prostoru ze dvou uchazečů vyhrála díky nižší ceně společnost PHD. "Tyto dvě zakázky, pokud by byly spojeny v jednu, by zúžily počet potenciálních dodavatelů," vysvětlil Janeček.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: spa

Mgr. Martin Kupka byl položen dotaz

Svoboda

Kde byla vaše obhajoba svobody, konkrétně slova, když jste vypínali weby nebo útočili na ty, co kritizovali třeba vaši vládu, minimálně jste o nich mluvili dost nelichotivě. A co třeba teprve Foltýn a celý ten váš boj proti ,,dezinformacím?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Konec soukromí, velký „krok vpřed“. Toto se v EU chystá

4:44 Konec soukromí, velký „krok vpřed“. Toto se v EU chystá

Po riziku šmírování osobních konverzací skrze Chat Control hrozí podle kritiků chystané centrálně ko…