Expert hnutí ANO na média Martin Komárek HN uvedl, že ANO uvažuje buď o snížení koncesionářského poplatku, který v současné době činí 135 korun, nebo o jeho odpuštění například lidem s nízkými příjmy. Babišovo hnutí také plánuje návrat reklamy na ČT1, odkud údajně zmizela před třemi lety. Komárek záměr hnutí zdůvodňuje tím, že program ČT1 je komerční, a tak je zákaz reklamy absurdní.
Podle Hospodářských novin šéf hnutí ANO svým angažmá vyvolává otázky, zda úvahy o omezení finanční autonomie nejsou vlastně zastrašováním či trestem. Babiš tyto teze odmítá s tím, že sám od sebe do veřejnoprávních médií nemluví. „Jen odpovídám na otázky novinářů, kteří se mě na to ptají,“ uvedl Hospodářským novinám.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: luš