Někdy je dobré stát si za svým až do posledního okamžiku, stát si tvrdohlavě za rozhodnutím svého předchůdce ve funkci ministra dopravy určitě dobré není. Tendr na nového správce českého mýta byl od začátku „divný“ a věděl to dobře i bývalý ministr dopravy Ťok. Ví to i současný ministr dopravy Kremlík, přesto se za prosazení Ťokova zpackaného výběrového řízení pere dál.
A to i za cenu, že zrušil nulové mýtné na silnicích první třídy, jak to slíbil Dan Ťok, aby se prý nedalo mýtné výběrové řízení zpochybňovat. Zcela ignoruje dvojnásobné rozhodnutí Krajského soudu v Brně, které dává jasně najevo, že s mýtem nebylo vše v pořádku, a místo toho hledá právní kličky a vymýšlí obstrukce, aby se nepovedený tendr dotáhl až do konce. Ale to vše za jakou cenu? Státu hrozí miliardové arbitráže, v případě, že stát nevyslyší stížnosti Kapsche, které nyní posvětil také soud, anebo bude muset platit vítězné firmě SkyToll českého miliardáře Kellnera za zmařenou investici. Na programu bude určitě i osobní zodpovědnost politiků za chybně vyhlášený tendr, ale i za jeho tvrdošíjné prosazování.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pas