„Já bych chtěl zdůraznit, že jsem nebyl majitelem Skansky. A to, že jsem se stal ministrem, pocítí moji bývalí kolegové spíše negativně," uvedl Ťok. Až nebude ministrem, prý se nevrátí do oboru stavebnictví, do Skansky už vůbec.
„Já jsem přesvědčen, že lze něco změnit. Kdybych si to nemyslel, tak do této funkce nejdu. Ale jeden člověk máloco změní, změní to tým," pokračoval ministr. To, co se nakonec podaří prosadit, bude ostatně vidět na činech. Své spolupracovníky z rezortu by chtěl motivovat k další práci. Řada lidí se mu totiž zdála málo motivovaná.
Chtěl by také zlepšit neblahý stav v oblasti výstavby silnic. „V nejbližších měsících přijdu s tím, že řeknu, co je nachystáno, co je připraveno, co můžeme realizovat," oznámil. Zvýšenou pozornost chce věnovat dokončení modernizace D1 a k ní paralelnímu spojení R35. Modernizaci nejvytíženější dálnice v Česku chce zásadně urychlit. Lidé by tam měli pracovat sedm dní v týdnu, samozřejmě s nezbytnými pauzami.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp