Chodit do práce není ostuda. Autorádio se nezapíná šroubovákem. Úřad práce není banka... Na koho tato hesla míří? Hádejte

06.09.2018 14:02 | Zprávy

Hnutí občanů Ostravak kandidující v nadcházejících komunálních volbách v moravskoslezské metropoli Ostravě přineslo jednoduché a jasné billboardy. Sdílelo je na sociální síti.

Chodit do práce není ostuda. Autorádio se nezapíná šroubovákem. Úřad práce není banka... Na koho tato hesla míří? Hádejte
Foto: Ostrava.cz
Popisek: Ostrava

„Vyvěsili jsme billboardy se sedmnácti jednoduchými slogany. Abyste nemuseli jezdit po městě a složitě je hledat, ‚pověsili' jsme je všechny tady. Nejsou na nich tváře ani sliby, ale zásady chování, které považujeme za úplně normální pro každého slušného obyvatele nejen našeho města. Jsme zvyklí říkat to, co si myslíme a nazývat věci pravými jmény. Mnozí to dneska neumí nebo se bojí. A snadno se pak stává, že jiní toho zneužívají," poznamenává hnutí k billboardům.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: vef

Ing. Barbora Urbanová byl položen dotaz

Rozpočet

Když je podle vás rozpočet bez ambice, zajímá mě, zda ho tedy podpoříte nebo ne? Protože jestli ano, tak si podle mě slušně řečeno nevidíte do pusy nebo to hlasujete i pro věci, s kterými nesouhlasíte? Jakou má takové hlasování logiku?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Přirovnání Ukrajiny k Československu roku 1938 dopadlo velmi zle

8:05 Přirovnání Ukrajiny k Československu roku 1938 dopadlo velmi zle

V nedávném rozhovoru pro německou RND vysoká představitelka EU pro zahraniční věci a bezpečnostní po…