Čtvrt miliardy na reklamu pro evropské fondy. Vyfičela komínem a nepřinesla prý vůbec nic, říká kontrolní úřad

27.06.2016 9:26 | Zprávy

Propagace evropských fondů, projektů a operačních programů stála stovky milionů korun, ale povědomí veřejnosti o pomoci z Evropské unie nevzrostlo. Uvedl to dnes Nejvyšší kontrolní úřad (NKÚ). Peníze na propagaci vynaložily ministerstvo školství, ministerstvo práce a sociálních věcí a Regionální rada regionu soudržnosti Střední Čechy. Jejich reakce ČTK shání.

Čtvrt miliardy na reklamu pro evropské fondy. Vyfičela komínem a nepřinesla prý vůbec nic, říká kontrolní úřad
Foto: Hans Štembera
Popisek: Peníze, ilustrační foto

Kontroloři se zaměřili na mediální a propagační projekty a kampaně za téměř 250 milionů korun financované prostřednictvím čtyř operačních programů v letech 2008 až 2015.

To, že se povědomí o Evropské unii, operačních programech i konkrétních podpořených projektech nezvýšilo, vyplývá podle NKÚ z průzkumů a hodnoticích zpráv o dopadu těchto aktivit. „Řadu z nich si nechala zpracovat sama kontrolovaná ministerstva,“ uvedli kontroloři.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: čtk

RNDr. Alexandr Vondra byl položen dotaz

Kandidovali jste SPOLU

Můžete mi vysvětlit, jak se program ODS slučuje s tím, co v Bruselu prosazuje třeba Niedermayer?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Dalších 5 let Pavla? Takto věc stojí

19:45 Dalších 5 let Pavla? Takto věc stojí

„Takže si to druhé období nevytleskáme,“ litovala moderátorka Českého rozhlasu Lucie Výborná, když P…