České reklamy prý stále respektují základní profesionální zásady a mají jasnou definici cílové skupiny, kde se divák musí jednoznačně a přirozeně ztotožnit s těmi, kteří na obrazovce prezentují zboží nebo služby. „To je princip ztotožnění, jeden ze základních imperativů úspěšné reklamy. A pak do toho chaoticky padnou reklamy, které v rámci nadnárodních kampaní dodávají globální zadavatelé reklamy. A tak je – vedle milé reklamy na tradiční české banky, byť dávno není v českých rukou, nebo na náš tradiční pivovar – reklama, ve které je prezentován parfém s názvem Made in Roma. Ale parfém prezentuje českým ženám – kdo jiný – černoška. Černoška, která je tak tmavá, že kdyby stála před černým pozadím, tak zmizí,“ zaznělo na akci přenášené ČTK.
Podle Železného se s takovýmto typem reklamy dokáže těžko ztotožnit kupříkladu česká žena z Ostravy. „Černošské modelky dnes tvoří jistě 90 % všech globalizovaných reklam. Nejsou přece bílé a nejsou maskulinní. Už dávno nejde o parfém, nebo jen o parfém. Jde o to vtisknout nové progresivní vzorce chování a vnímání, tedy vlastně o indoktrinaci,“ míní.
Jmenoval, že moderní progresivistická reklama sice bojuje za rovnoprávnost, ale tím způsobem, že „zcela znerovnoprávní bílé modelky a obsadí do reklam výhradně černošky“.
Pokračoval s tím, že ve všech „probudilých“ reklamách nechybí ani to, že ve všech sportovních disciplínách vítězí jen ženy a zvítězí v nich klidně i nad sebelepším kulturistou ve vzpírání. A to i přesto, že je daný produkt cílený právě na muže – o dané zboží či službu již dle Železného totiž nejde.
„Probudilí“ mají dle někdejšího šéfa Novy vycházet z toho, že na Západě má běžný obyvatel „jako základní postoj svého života nabít pocit hluboké viny“. „Má se stydět za své přirozené pohlaví, za bílou pleť, za své názory. Ale také cítit vinu za křížové výpravy, za objev Austrálie a Ameriky, za dobytí Středozápadu, vinu za otrokářství, vinu za vymýcení kanibalů, vinu za vytěsnění neandrtálců i za lov mamutů,“ jmenoval Železný a tento směr pak po vzoru dění v komunistické Číně označil za „kulturní revoluci Západu“.
„Už zase jako za totality se z veřejných a univerzitních knihoven západního světa vyřazují tisíce knih, které neodpovídají korektnosti,“ pokračoval a připodobnění k totalitní době zopakoval i v rámci bourání soch králů a vojevůdců. „Nám, kteří jsme zažili, jak se v padesátých letech odstřelovaly pomníky a bouraly sochy prezidenta Masaryka, lehce běhá mráz po zádech,“ podotkl dále polistopadový mluvčí Občanského fóra.
Podobné dění se nyní podle Železného odehrává i v rámci „probudilého“ přístupu k pohlaví a stává se, že na základních a mateřských školách v některých státech „oplzlí transgendeři učí vyděšené čtyř- a pětileté děti, že pohlaví lze převlékat jako kostým“. „Prý aby se – zejména kluci – mohli snáze rozhodovat, jaké pohlaví si do života zvolí,“ doplnil a podotkl, že někteří kluci si pak tuto nejistotou ponesou dále životem a vyrostou z nich „bezpohlavní trosky, které se po zbytek života budou trápit tím, kdy už konečně dostanou menstruaci“.
Za ideová centra „probudilých“ bývalý mediální magnát označil západní univerzity. „Ideology jsou jejich profesoři, kteří se rozhodli, že rozkotají západní kapitalistickou civilizaci. Podporují anarchistická hnutí a v noci se jim zdá o gilotinách,“ naznačil. Ze škol se tak nakonec vracejí místo odborníků „levicově indoktrinovaní neomarxisté, kteří na své rodiče pohlížejí jako na podivné fosilie, vyznávající zastydlé a trapné západní bílé hodnoty“. „Generace, která často nenávidí vlastní zemi, vlastní dějiny, vlastní kulturu, vlastní tradice, vlastní rodinu, případně vlastního boha,“ zmínil. Zatímco prý taktéž tito lidé „nenávidí svobodu projevu, kapitalismus, tržní ekonomiku“, ale naopak „milují socialismus, aniž tuší, co to vlastně je“ a stydí se „za své pohlaví, pokud je přirozené a pleť, pokud je bílá“. A „děsí se uhlíkové stopy, kterou každým svým pšoukem zanechávají“.
Upozornil, že mnozí západní profesoři již dnes argumentují i tím, že je „naprosto legitimní a přirozenou žádostí“ i pedofilie a měla by být připojena mezi uznané sexuální orientace, což je věc, která již dokonce pronikla i do reklamy módní značky Balenciaga. Ta měla obsahovat záběry dětí „v hodně vypjatých pozicích“, svázaných sadomasochistickými pomůckami a celá kampaň byla proložena ukázkami dokumentace z trestných kauz pedofilie. Po vlně nevole diváků se firma rozhodla hodit zodpovědnost na reklamní agenturu, manažeři značky však podle Železného dopředu museli dobře vědět, „do čeho jdou“.
Podoktl, že zástupcům tuzemské reklamní branže nezávidí okamžik, až „probudilí zadavatelé reklamy začnou zadávat reklamy také tady a i české reklamy se stanou probudilými“.
Překvapeně si prý již opět zvykáme na cenzuru, která je dnes jednoduše nastolována i pomocí algoritmů, jednajících ve zlomku sekundy. „Kde jsou ty trapně pomalé postupy komunistických cenzorů,“ přednesl Železný s podotknutím, že komunistické cenzory zažil a nyní se mu po nich „stýská“.
„Ikonou západního světa už dávno není Mona Lisa, ale vztekem trvale zkřivený obličej zlostné Grety,“ padlo a Železný uzavřel, že pokud by byl dnes ruským, islámským anebo čínským dobyvatelem, jen by dnes „nehnutě seděl“. „Abych nevyplašil a nerušil celou tu novou generaci probudilých liberálních progresivistů, ekologických hysteriků, levicových aktivistů a politiků, žurnalistů, hereček a vysokoškolských profesorů, kteří tak pilně pracují na destrukci hodnot západního světa,“ nastínil. Rusku, Číně či islamistům by dle Železného bohatě stačilo jen „občas podepsat šek“ pro nějakou západní univerzitu či progresivní nadaci.
„Všichni probudilí připravují pád naší civilizace lépe, než jakýkoli čelně útočící dobyvatel,“ dodal pak s tím, že spojencem jim v tomto může být i „uvědomělá“ reklama.
Celou přednášku Vladimíra Železného můžete zhlédnout zde:
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: rak