Český rozhlas spustil novou kampaň proti neplatičům koncesionářských poplatků, která míří na firmy a podnikající fyzické osoby. ČRo si podle zjištění iHNed.cz najal inkasní společnost Credit One. Firma veřejnoprávnímu rozhlasu dodává údaje o podnikatelích, kteří mají přijímač.
„Naši terénní pracovníci navštěvují dlužníky jiných našich klientů. V rámci daného regionu zároveň chodí do provozoven, kde je předpoklad, že může hrát rádio. Pořizují protokoly o návštěvě a fotodokumentaci," popsal obchodní ředitel Credit One Radek Žákovský, jak firma údaje získává.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: dkr