„Například kvůli nasvícenému Jiřímu Paroubkovi dmoucímu se v noci nad pustým polem v nadživotní velikosti - vzhledem k jeho metafyzické velikosti samo o sobě nadživotní dílo - jsem málem naboural; zkrášlený majitel mnoha politických ex, jemuž grafici billboardu uštědřili bezelstný holčičí úsměv jeho manželky Petry, mi prostě připomněl usměvavého prodavače eutanazie,“ píše Holec.
Podle komentátora ale Paroubek rozhodně není jediný milovník tohoto druhu propagace – nijak za ním nezaostává Miloš Zeman, Jan Fischer či Vladimír Dlouhý. „A proč to všechno vlastně? Znáte někoho, kdo volí podle billboardů? Jestli ano, měl by být okamžitě ušetřen dilematu volebního práva,“ soudí Holec.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: joh