Kuřecí řetězec má ostudu. V Německu lákal na kříšťálovou noc

11.11.2022 8:45 | Zprávy

Fast food KFC šokoval zákazníky v Německu – rozeslal jim reklamu narážející na nacistický pogrom ve znění „Křišťálová noc se sýrovým kuřetem“. Společnost se nyní za pobuřující slogan omlouvá, za sdělení zřejmě může automatické propojení systému s kalendářem.

Kuřecí řetězec má ostudu. V Německu lákal na kříšťálovou noc
Foto: Hans Štembera
Popisek: Německá vlajka

„Dnes je památné výročí křišťálové noci! Dopřejte si na svém křupavém kuřátku více jemného sýra,“ zněla propagační výzva. Firma se za reklamu o hodinu později omluvila a slíbila prověření celé situace, informuje CNN Prima NEWS.

„Reklama na rychlé občerstvení na úkor vzpomínky na oběti nacistického režimu!!!“ označuje deník Bild takový styl propagace za „nevkusný“.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: nab

FactChecking BETA

Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.

Přezkoumat
JUDr. Daniela Kovářová byl položen dotaz

Myslíte, že nejdiskriminovanější skupinou jsou senioři?

Určitě jejich pozice není dobrá, ale jsou na tom hůře, než matky s dětmi, obzvláště pokud jde o samoživitelky? V jejich případě se i s ohledem na rodinu a na podmínky, které si zaměstnavatelé kladou dost diskriminováni, navíc senioři (důchodci) mají aspoň většinou dobré důchody, ať mi nikdo netvrdí,...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů: