Špaček se vyjadřoval k tezi redaktora E15.cz, který poukázal na to, že mnohdy najdeme u politiků místo snahy být za uhlazeného gentlemana spíše směřování k určité lidovosti, jež prý může lidem imponovat.
Odborník na etiketu soudí, že lidovost je buď dána přímo osobností jako u prezidenta Miloše Zemana, nebo je hraná, neboli je používána jako marketingový nástroj. „Jako když americký prezident Barack Obama svou kampaň vedl bez kravaty. To proto, aby získal ty vrstvy, které kravatu nenosí. To je klasický předvolební tah. Dalším příkladem je Syriza v Řecku, jejíž politici chodí bez kravaty, aby dali najevo, že jsou blíž lidu. Jsou to ale jen hry, marketingové finty na voliče, které vymýšlí agentura,“ říká Špaček s tím, že lidovost má své meze.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: luš