"Andrej Babiš také pravidelně informuje vedení ČT, že děláme příliš mnoho reportáží na téma hnutí ANO nebo Agrofert. Není to pravda, jeho firem či hnutí se dotýkáme v reportáži maximálně jednou za dva měsíce. Chápu to tak, že dobrá zpráva o Agrofertu je žádná zpráva," řekl Wollner na diskuzi o politickém PR, která se ve čtvrtek 26. března konala na Fakultě sociálních věd UK.
Na debatě, o níž informoval server Mediaguru.cz však také zaznělo, že šéf Agrofertu a hnutí ANO Andrej Babiš není zdaleka jediným politikem, který se snažil ovlivňovat veřejnoprávní média, v minulosti se prý o totéž pokoušel Marek Dalík ve prospěch ODS nebo Jiří Paroubek v době, kdy ještě vedl ČSSD.
Umně se v médiích prezentuje také prezident Miloš Zeman, nedobře zvládnutou prezentaci naproti tomu prý ukázal Karel Schwarzenberg v čase prezidentské volby nebo Petr Nečas v kauze se svou dnešní manželkou Janou Nečasovou, dříve Nagyovou.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp