Pohledem na kampaň TOP 09 začíná Petr Žantovský své ohlédnutí za minulým týdnem. „Říká se, že opakování je matka moudrosti. A také že prý 'Historia magistra vitae – Historie učitelka života', jak pravil Cicero. Nad současnou propagandistickou kampaní TOP 09 se dá o obou ´pravdách´ s úspěchem pochybovat,“ uvádí pro ParlamentníListy.cz mediální odborník Petr Žantovský.
„Tato strana s ambicí být hegemonem pravice, která však k dnešku má jen usmolených deset procent volebních preferencí, zatímco ODS jen o jediné procento méně, vyšla s předvolebním sloganem ´Víme, kam jdeme´. Pominu-li nabízející se vulgární odpovědi, jimiž spontánně zareagoval lid, pak sám o sobě je slogan sebevražedný,“ tvrdí Petr Žantovský a připomíná rok 1996, kdy ODS sebevědomě prohlašovala „Dokázali jsme, že to dokážeme“.
Netaktní trapnost TOP 09 vůči jejímu předsedovi
„Poukaz na domnělé úspěchy namísto věcné argumentace a realistických volebních nabídek je důkazem toho, že příslušná strana nemá k nabídnutí v dané chvíli prostě nic, jen svoji lepší či prostě jen úspěšnější minulost. Jenže tato minulost se prostým opakováním nestane budoucností a poučení z dřívějších chyb jiných zřejmě nepatří k výbavě tvůrců 'topovské' kampaně,“ upozorňuje mediální expert.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jiří Hroník