Dopravní investice, které se rozběhly ještě v dobách, kdy byl primátorem Pavel Bém (ODS), jsou při nejmenším problematické. Mluvíme o tunelu Blanka, Pražském okruhu nebo metro z Dejvické do Motola. MF Dnes klade současnému primátorovi z TOP 09 Tomáši Hudečkovi otázku, zda tyto dopravní investice nakonec víc nepoškodily pražskou správu než samotný rozvoj města. „To nemůžu říct. Rozvoj města byl v uplynulých deseti patnácti letech opravdu mizerný. Velké oči a megalomanské nápady a krátkodobé plánování nadělaly dost velkou zkázu. Velká německá města znají pouze dlouhodobé vize do roku 2030 nebo 2050 a střednědobé, tedy v horizontu pěti deseti let. Krátkodobé plánování ve smyslu, že se teď rozhodneme a tři roky něco postavíme, to neznají,“ říká primátor.
Na cestě do Londýna si auto poškodíte v Praze
Zkázou města myslí Hudeček chátrání silnic. „Je v nich vnitřní dluh dejme tomu 30 až 33 miliard korun. Z toho mosty jsou asi šest miliard. Všichni Pražané znají polorozpadlý Libeňský most, rozpadající se Hlávkův most,“ vypočítává resty Tomáš Hudeček a poukazuje na ekonomické škody, které vznikají při ježdění po zchátralých silnicích.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: dkr