Toto ocenění uděluje každoročně Toyota Motor Europe těm nejlepším evropským partnerům značky, kteří splňují mimořádně přísné standardy kvality a zákaznické spokojenosti. Výraz „ICHIBAN“ znamená v japonštině „číslo jedna“ – a přesně tím se C&K Brno mezi českými dealery Toyoty letos stala.
„Získání ocenění TOYOTA ICHIBAN je pro nás obrovským uznáním naší práce. Jde celosvětově v rámci značky TOYOTA opravdu o prestižní ocenění,“ uvedl Pavel Buráň, majitel skupiny AUTO UH, který zároveň připomněl ještě další ocenění, které jen za poslední měsíce přibylo ve „firemní sbírce“. V rámci značky LEXUS byli letos v České republice oceněni pouze dva dealeři, přičemž právě pobočka AUTO UH v Brně na Maříkově ulici získala krásné druhé místo.
„Naše motto u nás v AUTO UH je, že u nás to prodejem vozu teprve všechno začíná. Naším cílem vždy bylo poskytovat zákazníkům nejen kvalitní vozy, ale hlavně prvotřídní servis a péči po vlastním převzetí vozidla,“ vysvětlil Buráň s tím, že samotný výběr konkrétního vozu je pro většinu zákazníků rituál. „My v AUTO UH víme, že tímto to pro nás všechno teprve začíná. Je pro nás nesmírně důležité, aby náš zákazník od nás odcházel vždy spokojený,“ dodal podnikatel Pavel Buráň, podle kterého tato ocenění potvrzují, že jeho firma jde správným směrem.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Karel Výborný