P*rnokanál. Splašky z vlády. Češi se baví trapasem Blatného a spol. Ale až uvidí účet, sranda je přejde

29.01.2021 12:57 | Zprávy

Nově založený profil úřadu vlády na populární sociální síti TikTok vyvolává velkou pozornost. K jeho propagaci, která vyšla vládu na půl milionu, zaznívá kritika hned od několika známých českých influencerů. Někteří z nich si posvítili na podivnosti vzniku firmy, se kterou úřad smlouvu o propagaci uzavřel. Zaznívá také velký výsměch ze strany veřejnosti, úřadu už zakládá profil i na stránkách pro dospělé. A korunu všemu nasadilo parodické propagační video Strakovy akademie ve zcela opačném nelichotivém světle.

P*rnokanál. Splašky z vlády. Češi se baví trapasem Blatného a spol. Ale až uvidí účet, sranda je přejde
Foto: Repro Facebook
Popisek: Ministr zdravotnictví Jan Blatný s influencery Jakubem Gulabem a Annou Šulcovou

V prvním příspěvku představují na TikToku úřad vlády známí čeští influenceři. Prvním z nich je Anna Šulcová. „Ahoj, ráda bych vám ukázala prostory Strakovy akademie, ve které sídlí vláda České republiky v čele s předsedou vlády. V této části budovy, které se říká ‚U Masaryka‘, můžete vidět fotky všech českých premiérů společně se státními symboly. Zde procházíme částí k hlavnímu vchodu a koukejte na ten lustr!“ představuje na TikToku úřad influencerka Anna Šulcová.

Po chvíli si slovo přebírá influencer Jakub Gulab, který provádí sledující venkovní částí Strakovy akademie. „Tato část zatím není přístupná veřejnosti, ale po rekonstrukci určitě brzo bude. Tam, kam ukazuji, jsou okna pana premiéra,“ zvedá ruku směrem k akademii Gulab.

@strakovka

Vítáme vás na oficiálním účtu Úřadu vlády České republiky ???? @annasulc & @jakubgulab vás provedou prostory Strakovy akademie, kde sídlí vláda ČR!

? Pieces (Solo Piano Version) - Danilo Stankovic

Oba se pro své youtuberské kolegy stali pro tento svůj počin terčem posměchu. „Tak hlavně, že víme, kde má okna Andrej Babiš. Přístě doporučíte, ať ho vaši sledující volí?“ reaguje na propagaci ve svém instastories bývalý rapper a youtuber Jonáš Čumrik, známý také jako Johny Machette. Prostředí TikToku se podle něj dá dobře využít s placenou reklamou v takovém objemu i bez influencerů. 

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: nab

Radek Rozvoral byl položen dotaz

Ke zvýšení porodnosti

Zajímalo by mě, zda také jako strana nějak řešíte to, jak usnadnit rodičům, kteří se starají o malé děti to, aby mohli pracovat a zároveň se starat o děti, které se o sebe ještě sami postarat nedokážou? Tím myslím, když vám skončí rodičovská, protože i to je podle mě dost problém, který je ale polit...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Zelené bezmozky. Pravda jim nemůže stát v cestě dobrému příběhu, rozebírá Vyoral

17:16 Zelené bezmozky. Pravda jim nemůže stát v cestě dobrému příběhu, rozebírá Vyoral

PÁTEČNÍ ZÚČTOVÁNÍ TOMÁŠE VYORALA – „Estonsko a další dělají za USA černou práci,“ míní komentátor To…