Padesát fotek českých hor za 241 879 korun. Státní CzechTourism jede

03.06.2020 15:05

KAM JDOU VEŘEJNÉ PENÍZE Padesát fotek českých hor za 241 879 korun. Státní CzechTourism frčí na vlně utrácení.Státní příspěvková organizace CzechTourism, která spadá pod Ministerstvo pro místní rozvoj, si objednala u společnosti MARK/BBDO návrh a realizaci setu fotografií k propagaci českých hor. Konkrétně se fotilo ve ski resortu Dolní Morava a výsledkem bylo padesát fotografií v hodnotě 241 879 korun.

Padesát fotek českých hor za 241 879 korun. Státní CzechTourism jede
Foto: repro youtube, tan
Popisek: Jan Herget, ředitel CzechTourismu

Anketa

Hrozí v Evropě podobné nepokoje jako v USA?

89%
11%
hlasovalo: 10410 lidí
„Náplní zakázky je návrh a tvorba fotografií, které budou použity k propagaci aktivní dovolené na českých horách. Fotografie musejí respektovat základní atributy značky a konstanty vizuálního stylu definované brand manuálem objednatele,“ stojí ve smlouvě, která byla uzavřena na jaře minulého roku.

Cílem je tedy představit české hory jako ideální místo pro aktivní dovolenou. Výsledné fotografie mohou být využívány po dobu pěti let pro sociální sítě a webové stránky CzechTourism.

Zajímavým bodem ve smlouvě jsou hlavní cílové skupiny, které musejí být na fotografiích zahrnuty. Tedy ty, které chce CzechTourism reklamou nejvíce zasáhnout. Jsou to požitkáři bez dětí, rodiny s dětmi, mileniálové a aktivní senioři.

Podobné dělení jsme našli i u jiných smluv této agentury. Tak například požitkář je definován jako: „Bonitnější cílová skupina středního a vyššího věku hledající na dovolené především pasivní odpočinek s cílem dopřát si a nešetřit; cestují za požitky, chtějí se nechat hýčkat, užívají si gastronomii a kvalitní ubytování.“

Cena na sadu padesáti fotografií je 241 879 korun, jedna fotka ve finální verzi tak vychází na více než 4 800 korun.

O spolupráci těchto dvou subjektů jsme již informovali minulý týden, když si CzechTourism u společnosti MARK/BBDO objednal správu sociálních sítí Facebook, Twitter a Instagram v hodnotě 944 526 korun. Smlouva je uzavřena na rok a jeden měsíc správy vychází na 78 710 korun.

K 18. březnu 2019 se novým ředitelem agentury CzechTourism stal Jan Herget. Ve funkci tehdy vystřídal Moniku Palatkovou.

Tomu, kam jdou další peníze CzechTourismu, se budeme věnovat i nadále.

ParlamentníListy.cz se soustavně věnují upozorňování na smlouvy státních, krajských a městských institucí. Pravidelně přinášíme informace o utrácení veřejných prostředků, nad kterým často zůstává rozum stát. Jelikož se souhrnně jedná o desítky textů, rozhodli jsme se od 1. června 2020 tyto materiály sjednotit, aby je měli čtenáři možnost lépe dohledat. Všechny články proto naleznete pod shodným tagem "Kam jdou veřejné peníze".

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: B. Richterová a T. A. Nový

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Profesorka Hogenová: Lžou vám hned dvakrát. Tolik zbraní, to to nikdo nevidí?

21:20 Profesorka Hogenová: Lžou vám hned dvakrát. Tolik zbraní, to to nikdo nevidí?

Jakmile je něco samozřejmého, tak je to vždycky něco, u čeho se musíme zastavit. „Protože tím se nám…