„Náplní zakázky je návrh a tvorba fotografií, které budou použity k propagaci aktivní dovolené na českých horách. Fotografie musejí respektovat základní atributy značky a konstanty vizuálního stylu definované brand manuálem objednatele,“ stojí ve smlouvě, která byla uzavřena na jaře minulého roku.
Cílem je tedy představit české hory jako ideální místo pro aktivní dovolenou. Výsledné fotografie mohou být využívány po dobu pěti let pro sociální sítě a webové stránky CzechTourism.
Zajímavým bodem ve smlouvě jsou hlavní cílové skupiny, které musejí být na fotografiích zahrnuty. Tedy ty, které chce CzechTourism reklamou nejvíce zasáhnout. Jsou to požitkáři bez dětí, rodiny s dětmi, mileniálové a aktivní senioři.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: B. Richterová a T. A. Nový