Plaga upřesnil, že distanční vzdělávání neznamená vzdělávání pouze přes počítače. „Správně nastavená distanční výuka není o tom, že se překlopí prezenční rozvrh 1 : 1, ale také není o tom, že jsou úkoly zadávány jenom jednou týdně e-mailem. Je potřeba kombinovat práci s počítačem, samostatnou práci, týmovou práci a projektovou činnost,“ uvedl ministr.
Důležitá je rovnováha a to, aby výuka byla přizpůsobena podmínkám dítěte v rodině. „Možná vám to přijde, že to je málo, ale on-line výuka jako taková je skutečně obtížná, a i druhý stupeň se jí má věnovat pouze maximálně tři hodiny za sebou a zbytek toho času, kdy se učí, má být věnován skutečně samostatné práci a věcem, o kterých jsem mluvil,“ vzkázal učitelům.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nab