Hanlivé nápisy se na fasádách několika podniků zapojených do vládní kampaně HateFree objevily v noci na 24. dubna. Terčem útoků se staly například firmy na náměstí Jiřího z Poděbrad a na Francouzské a Vinohradské ulici. Pachatelé na podniky nasprejovali nápisy „Smrt HateFree“ a neonacistické symboly.
„Pachateli vytvořené malůvky obsahovaly text a symboly, které následně hodnotili znalci v oboru. Ti ve svých posudcích došli k závěru, že jejich obsahem je projev sympatií k jednoznačně existujícím neonacistickým hnutím, která se hlásí k odkazům Třetí říše národa německého nebo nacistického Německa,“ uvedl Hulan.
Iniciativa HateFree Culture vládní Agentury pro sociální začleňování, podpořená z EU a Norských fondů, funguje tři roky. Jejím cílem je reagovat na nenávistné projevy na internetu i v běžném životě. Symbolem HateFree je růžová samolepka s bílým písmem, kterou si podniky zapojené do kampaně dávají na dveře či výlohy.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Jmenování premiéra.
Vážený pane prezidente, kdy budete jmenovat premiéra naší země? Co Vám v tom brání? Děkuji za odpověď. Jitka Balcarová
Další články z rubriky
19:45 Sleva 30%? Ne, 0. Black Friday se blíží a pasti už jedou
28. listopadu začne slevové šílenství black friday. Prodejci každoročně slibují výhodné nákupy, ale …
- 19:05 Pobodala seniora z SPD a „šla pařit“. Policie zveřejnila VIDEO. Je zle
- 10:41 Pobodali člena SPD poblíž Národní třídy. Byl pamětníkem listopadu 1989
- 4:45 „Dali nám ochutnat žranici, teď budeme platit.“ Po 17. listopadu úplně jiní umělci
- 9:24 Skutečně to začal Putin? V ČT koncem 17. listopadu málem bouchly kamery
- 8:37 Dovoz za 150 miliard ročně. Zlý stav českého zemědělství



