„Již od počátku jsme měli obavu z toho, aby se senioři, kteří v mnoha případech nevyužívají služeb internetového bankovnictví a platebních karet, neocitli bez finančních prostředků. Po dotazech na infolinku jsme oslovili Českou spořitelnu, která nám vyšla vstříc a začala své klienty proaktivně oslovovat. Navíc má zdaleka nejvíce klientů v České republice, proto to pro nás byl logický první krok,“ uvedl magistrátní náměstek Pavel Vyhnánek.
Česká spořitelna v souvislosti s mimořádnými opatřeními začala telefonicky oslovovat zejména starší klienty, kteří nemají platební kartu a nabízí jim doručení bezkontaktní platební karty domů. Služba je určena primárně pro starší klienty, kteří jsou z hlediska pohybu venku nejvíce ohroženi pandemií.
Pavel Vyhnánek, M.A.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: tan