Zprávu pro MediaGuru.cz připravila agentura Newton Media. Do příchodu Mirka Topolánka do kampaně se medializace vyvíjela poklidně. Jiří Drahoš na tom byl o něco lépe než Michal Horáček, několikrát se pak hlavní pozornost podle aktuálního dění odklonila například k Petru Hannigovi, Jiřímu Hynkovi či k Pavlu Fischerovi. Většinou v souvislosti s oznámením jejich kandidatury.
- Původní text ZDE
„Největší podíl na publicitě prezidentských kandidátů tvořil internet. U všech uchazečů generoval od 83 % do 86 % všech zpráv. Publicitu každého z nich stimuloval nejvíce web ParlamentníListy.cz v předstihu před skupinou mainstreamových zpravodajských serverů (denik.cz, tyden.cz, iHNed.cz, blesk.cz),“ konstatuje pak také server MediaGuru.cz.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Občanství politiků
Také si myslím, že by ministr a nejen on, ale všichni politici, co zde chtějí kandidovat měli mít české občanství. Navrhnete to tedy dát do Ústavy? Pokud vím, nyní musí mít české občanství snad jen prezident nebo ani ten ne? A souhlasíte se mnou, že by se to mělo týkat všech politiků, i třeba těch k...
Další články z rubriky
4:46 Volal Merz? Putine, válka se nevyplatí. Dramatické odpoledne v Bruselu
Zatímco česká média vyčítají Andreji Babišovi zradu spojenců, světový tisk při hodnocení čtvrtečního…
- 20:42 Umělá inteligence, nebo propaganda? Vědci odhalili vážnou věc
- 19:48 Nad cenou boršče a chleba ve Varech se i Rusům protočí panenky
- 14:15 Brekot kvůli Babišovi nebere konce. Němcová s Nerudovou se dostaly do varu
- 8:55 22 dětí, 11 nemluví česky. Klaus se nebál ukázat na problém s Ukrajinci
- 4:44 „Za tyhle peníze jim to nekoupím.“ Trhy rozhodně ne pro každého




