Zprávu pro MediaGuru.cz připravila agentura Newton Media. Do příchodu Mirka Topolánka do kampaně se medializace vyvíjela poklidně. Jiří Drahoš na tom byl o něco lépe než Michal Horáček, několikrát se pak hlavní pozornost podle aktuálního dění odklonila například k Petru Hannigovi, Jiřímu Hynkovi či k Pavlu Fischerovi. Většinou v souvislosti s oznámením jejich kandidatury.
- Původní text ZDE
„Největší podíl na publicitě prezidentských kandidátů tvořil internet. U všech uchazečů generoval od 83 % do 86 % všech zpráv. Publicitu každého z nich stimuloval nejvíce web ParlamentníListy.cz v předstihu před skupinou mainstreamových zpravodajských serverů (denik.cz, tyden.cz, iHNed.cz, blesk.cz),“ konstatuje pak také server MediaGuru.cz.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef
Dálnice
Nemyslíte, že místo toho dohadování se s vládou, kdo postavil jako dálnici, by bylo na místě řešit spíš to, proč se staví tak pomalu, proč stále není dokončená kompletní dálniční síť a proč třeba na řadě míst, kde dálnice jsou, jsou v dost bídném stavu? A když jsme u toho, jak se ANO v případné příš...
Další články z rubriky

8:00 Povolenky pro domácnosti. Připlatíte si. ČNB to vidí černě
Česká národní banka očekává, že by některé české domácnosti mohly čekat krušné chvíle. Ve své nejnov…
- 23:59 Evropský plán: Radši další studenou válku než uznat chybu
- 18:20 Klára Samková: Co to ten Orbán vlastně k sakru chce?
- 7:37 Štěpán Kotrba: Trump řekl něco, z čeho by mělo Zelenského mrazit
- 21:00 První schůzka Trump a Putin: Nečekaná změna složení týmu
- 18:15 „Rybářů je víc než úchylů. Kde mají pořad?“ ČT rozdrcena umělci