"Hlavním důvodem (nižší sumy) je hlad na trhu," uvedla mluvčí ŘSD Martina Vápeníková. Stavební firmy podle ní potřebují pokračovat ve stavbě i v době, kdy soutěží o menší objem infrastrukturních staveb. Obecně v poslední době podle ŘSD platí, že se firem se do výběrových řízení hlásí více a to má za následek tlak na nižší cenu.
Největším projektem je modernizace dálnice D1
Nabídkové ceny nižší o 30 až 50 procent se začaly u výběrových řízeních na opravy silnic objevovat zhruba před rokem a půl, řekl ČTK generální ředitel ŘSD David Čermák. Tehdy ministerstvo dopravy obávalo, že jde o dumpingové ceny. Množství nižších nabídek ale dokázalo, že původní ceny byly nadhodnocené a současná cenová hladina se začíná blížit reálným cenám, dodal.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk, mp