Reklamní agentury hrozí Česku arbitrážemi. Za zákaz billboardů u dálnic

17.01.2013 8:50 | Zprávy

V roce 2017 mají od českých dálnic či rychlostních silnic zmizet reklamní billboardy. Reklamní agentury, které mají pronajaté plochy na dobu přesahující tuto časovou hranici, zvažují, že se s Českem budou přít o peníze v arbitrážích. Na tuto možnost upozorňoval někdejší ministr dopravy Pavel Dobeš, který ale zákaz prosazoval, maje na mysli především ochranu lidského života. Zprávu o hrozících trablech přináší čtvrteční Právo.

Reklamní agentury hrozí Česku arbitrážemi. Za zákaz billboardů u dálnic
Foto: Hans Štembera
Popisek: Dálnice, ilustrační foto

Podání žaloby za zmařené investice v Česku zvažuje např. americká firma A. C. E. Media. „Činíme nyní nezbytné přípravné kroky,“ potvrdila ve středu Právu manažerka A. C. E. Media Monika Jarolímková.

Tisícovka billboardů stojí na černo

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: mp

Kde na to vše chcete vzít?

A k čemu někomu platit za to, že se vezme? Co z toho bude mít společnost jako celek, zejména, když se dnes čím dál víc lidí rozvádí? Protože to, že někomu dáte příspěvek, jde z našich peněz!

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Rajchl v Ostravě ignoruje Dny NATO. Z mravních důvodů

11:01 Rajchl v Ostravě ignoruje Dny NATO. Z mravních důvodů

Severoatlantická aliance se přeměnila v obchodního zástupce zbrojařských firem, jenž nás nutí nesmys…