Senát asi neschválí návrh ČSSD na přesun reklamy z ČT2 na ČT1

03.08.2011 21:36 | Zprávy

Přesun reklamy z kanálu ČT2 na ČT1 zřejmě neuspěje. Navrhla ho místopředsedkyně senátní mediální komise Alena Gajdůšková, ostatní členové to ale jednohlasně odmítli a stejně tak ji nepodpořil ani kulturní výbor.

Senát asi neschválí návrh ČSSD na přesun reklamy z ČT2 na ČT1
K odmítavému názoru na návrh senátorky z ČSSD přispělo i prohlášení šéfa sněmovního mediálního výboru Václava Mencla (ODS), který varoval před přijetím změn, jež by byly nad rámec dohodnutých úprav. To by pak podle něj narušilo kompromis.

Alena Gajdůšková uvedla jako jeden z důvodů zaměření ČT2, podle ní by mohla reklama tento kanál komercionalizovat. Předseda komise Jiří Oberfalzer se zase obává nedostatečných výnosů z reklamy na ČT2 už jen proto, že Česká televize nebude mít z této reklamy žádné výnosy.

Kompletní názor Aleny Gajdůškové ZDE

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: pan

Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

Problémy

Já s vámi úplně souhlasím v tom, že byste jako politici měli řešit opravdové problémy lidí, ale bohužel byli jste snad jiní, když jste byli v opozici? Jak dlouho se třeba debatovalo o pro mě nesmyslné korespondenční volbě. A k těm opravdovým problémům. Jaké jsou pro vás hlavní 3, které hodláte do ko...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Šmírování lidí „dobrovolně“? Hrozí jiný scénář, varuje analytik

9:32 Šmírování lidí „dobrovolně“? Hrozí jiný scénář, varuje analytik

TÝDEN V MÉDIÍCH Návrh Patrika Nachera (ANO) na vznik „holdingu“ pro financování veřejnoprávních médi…