Sobotka: Ve volbách 2014 jsme čelili politickému marketingu a mediálnímu zázemí ANO. To je výzva

02.03.2015 18:20 | Zprávy

Profesionální politický marketing a obrovské finanční a mediální zázemí hnutí ANO jsou pro sociální demokracii velkou výzvou, je přesvědčen premiér a šéf ČSSD Bohuslav Sobotka. Uvádí to ve své zprávě pro stranický sjezd. Za varovné memento v ní označuje loňské komunální výsledky ČSSD v některých dosavadních stranických baštách.

Sobotka: Ve volbách 2014 jsme čelili politickému marketingu a mediálnímu zázemí ANO. To je výzva
Foto: Hans Štembera
Popisek: Premiér Bohuslav Sobotka

Sobotka je přesvědčen, že u komunálních voleb jsou důležité nejen skutečné výsledky politických uskupení, ale i jejich mediální interpretace. "Zejména v tomto ohledu nelze být s celkovým vyzněním výsledků komunálních voleb příliš spokojen," uvádí Sobotka ve zprávě zveřejněné na webu ČSSD. Sociální demokracie získala v komunálních volbách druhý největší počet hlasů i mandátů.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: čtk, mp

Zuzana Majerová byl položen dotaz

Narovinu

Je opravdu šance, že pro nás emisní povolenky nebudou vůbec platit, a že za to ani nijak nezaplatíme? Nebo jak to s nimi opravdu je? Prosím buďte upřímná. Děkuji Václav

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Taková individua.“ Pirátka Demetrashvili narazila. Šlo o Turka, Okamuru a další

7:16 „Taková individua.“ Pirátka Demetrashvili narazila. Šlo o Turka, Okamuru a další

Mladá pirátská poslankyně Katerina Demetrashvili se pustila do Andreje Babiše, Tomia Okamury, Filipa…