Strany mění strategii pro kampaň. Místo náměstí sází na internet

10.03.2019 11:00 | Zprávy

Volby do Evropského parlamentu se kvapem blíží a strany před nimi mění strategii kampaně – hlavním bojištěm se pro ně místo náměstí stává internet. Sázejí na to, že těch málo voličů, kteří k eurovolbám v Česku dorazí, shání informace prostřednictvím sociálních sítí, píší Lidové noviny.

Strany mění strategii pro kampaň. Místo náměstí sází na internet
Foto: hns
Popisek: Eurovolby, ilustrační koláž

Volební lídr ODS Jan Zahradil sám říká, že voliči, kteří chodí k evropským volbám, jsou specifická skupina. „Zpravidla hodně využívají elektronická média a jsou často na sociálních sítích. Tím pádem se tam dá oslovit velké množství lidí,“ je si vědom Zahradil s tím, že jsou jednou ze stran, která se k digitální ofenzivě otevřeně hlásí. „Eurokampaň bude mít tuto složku velmi silnou,“ míní.

Za pravdu mu dává Pavel Šaradín, politolog a poradce předsedy vládní ČSSD Jana Hamáčka. „K evropským volbám chodí aktivnější lidé, kteří se zajímají o veřejné dění. Je zřejmé, že ČSSD bude v kampani se sociálními sítěmi pracovat,“ uvedl. Intenzivní internetovou kampaň povedou i další strany.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: nab

Mgr. Petr Hladík byl položen dotaz

elektromobilita

Proč zrovna neziskovky?V rozpočtu je tolik peněz,že znovu bude státní rozpočet podporovat neziskovky. Ano,ať podporuje,ale jenom ty charitativní apod.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Lhala vláda o blackoutu? Kryli svoje selhání, říká Bobošíková

15:00 Lhala vláda o blackoutu? Kryli svoje selhání, říká Bobošíková

Velkou část Česka v pátek ochromil blackout. Premiér Petr Fiala (ODS) oznámil, že vláda situaci řeší…