Strany mění strategii pro kampaň. Místo náměstí sází na internet

10.03.2019 11:00 | Zprávy

Volby do Evropského parlamentu se kvapem blíží a strany před nimi mění strategii kampaně – hlavním bojištěm se pro ně místo náměstí stává internet. Sázejí na to, že těch málo voličů, kteří k eurovolbám v Česku dorazí, shání informace prostřednictvím sociálních sítí, píší Lidové noviny.

Strany mění strategii pro kampaň. Místo náměstí sází na internet
Foto: hns
Popisek: Eurovolby, ilustrační koláž

Volební lídr ODS Jan Zahradil sám říká, že voliči, kteří chodí k evropským volbám, jsou specifická skupina. „Zpravidla hodně využívají elektronická média a jsou často na sociálních sítích. Tím pádem se tam dá oslovit velké množství lidí,“ je si vědom Zahradil s tím, že jsou jednou ze stran, která se k digitální ofenzivě otevřeně hlásí. „Eurokampaň bude mít tuto složku velmi silnou,“ míní.

Za pravdu mu dává Pavel Šaradín, politolog a poradce předsedy vládní ČSSD Jana Hamáčka. „K evropským volbám chodí aktivnější lidé, kteří se zajímají o veřejné dění. Je zřejmé, že ČSSD bude v kampani se sociálními sítěmi pracovat,“ uvedl. Intenzivní internetovou kampaň povedou i další strany.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: nab

Rozpad EU

Dobrý den, opravdu myslíte, že je rozpad EU pravděpodobný? Že si kapříci vypustí rybník, a že rozpad země jako třeba Francie nebo Německo dopustí? A vlastně je vůbec rozpad možná jinak, než že z EU většina států vystoupí?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Menu bez masa. V Evropské komisi chtějí změnit, co si dáte k obědu

13:01 Menu bez masa. V Evropské komisi chtějí změnit, co si dáte k obědu

Budou muset Evropané změnit své stravovací návyky? Aktuálně revidovaná směrnice o průmyslových emisí…