Již na začátku kampaně Fischer zaujal, když zveřejnil dokonce i množství jídla a nápojů, zkonzumovaných na oficiálním otevření jeho kontaktní kanceláře. Nyní dokonce zveřejnil účet své kampaně, zřízený u bankovního ústavu Reiffeisen bank. Fajnšmekři tak mohou takřka online sledovat, za co Fischer či jeho spolupracovníci právě utrácejí prostředky darované sponzory.
Na transparentní účet lze nahlédnout ZDE
Díky tomu je možné se dozvědět, kolik na začátku srpna poslal Jan Fischer jako výplatu svým spolupracovníkům, nebo za kolik si pro svou kampaň pořídil notebook. Suverénně nejvyšší položkou byly však v posledních dnech fotografické práce za 42 tisíc korun.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav