Nová evropské směrnice naloží na bedra firem novou povinnost. Pokud pracují s citlivými daty zákazníků, budou od května roku 2018 nuceny je důkladněji chránit. Evropská unie se prosazením této směrnice snaží chránit spotřebitele. Komisařkou pro ochranu spotřebitele je Češka Věra Jourová.
Nové nařízení nutí banky, ale i jiné firmy, aby lépe chránily citlivá data, aby nebylo tak snadné se k nim dostat a využít jich k reklamním kampaním či pro další obchodní účely. Banky bude důkladnější ochrana dat klientů stát až desítky milionů korun, malé a střední firmy budou muset investovat v řádu tisíců. Přizpůsobit se ale budou muset třeba i lékaři, kteří napříště nebudou moci posílat informace o zdravotním stavu svých pacientů e-mailem.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp