V propagačním videu, jež strana umístila na Youtube i jako reklamu, je k vidění dialog Adamové a Schwarzenberga. Témata jsou víceméně nadčasová, ale je patrné, že se vztahují i k oblasti migrační krize. „Neměli bychom se zajímat jen o to, co je u nás doma, i když je to určitě hodně důležité," tvrdí Adamová, mimo jiné poslankyně a členka krajského předsednictva TOP 09 v Praze. Zároveň říká, že se díky těmto postojům mohou lidé zapouzdřit. Kritiku z jejich úst nesou ti politici, jež by prý chtěli stavět všelijaké ploty. Lidé si prý neuvědomují, „že to pak budeme my, kdo budeme za tím plotem…,“ uvádí mladá tvář TOP 09.
Expředseda Karel Schwarzenberg pak připomíná, že „ta společnost se teď nechá děsit někdy opravdu zbytečně." Video ovšem rekordy netrhá. Za dva dny ho vidělo jen několik desítek nadšenců. To však zřejmě není největším problémem. Strana se dlouhodobě potýká s odlivem volič. Podle agentury STEM má TOP 09 rovných 5 procent, obdobně CVVM, kde Kalouskova strana získala jen 5,5 procenta. Totožný postoj vydaly například i agentury Phoenix research či SANEP.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan